Filippa Pettersson

Alla inlägg under december 2009

Av Filippa - 10 december 2009 16:40

Nu har jag inte bloggat på väldigt länge.... Kanske dags att börja?! Vad tycker du?! Aja... Igår var jag sjuk, idag oxå! Jag tror jag kan gå till skolan imorn. I somras hade vi en sommarhäst, igen! Hon hette Silva o va JÄTTE fin... Imorn ska jag oxå rida (fast inte på silva) på bogesundsgård! D kommer bli jätte roligt! Kanske skriver ett inlägg imorn om hur ridningen gick! Jag håller på att fixa o städa lite i köket nu... Inte kul! Hehe, skoja... De e ganska mysigt att gå hemma o sytäda o fixa lite. Oåå, juste... Jag har (äntligen) fått en egen data! Den e sjukt snygg. Rosa!! Jag har en rosa data mus till den oxå! Om ngn har FB eller MSN så skriv det! Det skulle oxå vara kul att få en brevvänn. Jag e 12 så kanske i min ålder. Gärna hästintresserad! I lördags spelade jag fotboll, d va inte såå kul. Vi förlora mot Täby! INTE BRA! Men borde jag inte städa klart nu tycker ni?! Joo, jag tar o gör d! Lite bilder på mig hoppas jag kmr in på bloggen också. Tack alla ni som läser min blogg. Jag upskattar er jätte mkt! Kommentera gärna mkt! Puss o kram skumbanan!! <33

 




Presentation


FilippaPettersson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards