Filippa Pettersson

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

loca people<3

Av Filippa - 9 juni 2011 06:35

Sitter hemma och packar gympa klädeeer.... Idag så har vi ingen profil så vi slutar 1t.fm tyyp.. Så grymt skönt JIPPIE!!!!! Aja. Men igår så visade vera och mickan mig en låt som jag tyyp skrattade och sa 'seriöst. Lyssnar du på den här??!!! Hahahahahah!!! :P men nu har jag insett att den är sjuuuukt braa;) go LOCA PEOPLE <3 men idag så är det en vanlig dag annars typ. Ska hem och bada sen. Får se om jag får med några kompisar <3 :P ojj. Nu har jag suttit här alldeles för länge.... Bloggar när jag är i skolan sen :D pusssss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa - 19 juni 2011 21:37

nu lämnar jag bloggplatsen och kör på blogg.se :P Jag vet jag dissar men skiiit i deeet ;D Min blogg heter - som här- Filippapettersson.blogg.se - fast med blogg.se på slutet ist ;) läs mina bortförklaringar vrf jag bytte blogg på den NYA bloggen ;D ...

Av Filippa - 15 juni 2011 12:51

Haha, ojsan!! Glömde att komma till poängen med förra rubriken :P hehe, bra man e?! iaf så vill jag hellre än något annat att ni fortsätter att läsa och kommentera som in i h*lvete :) haha, har lite problem jöst nu att hålla svordommarna nere så ni f...

Av Filippa - 14 juni 2011 12:45

hej, idag så är vi i hagaparken med klassen och tyyp sitter och har de nice ;) haha, men vi skulle gått på fjärilshuset men jag fattade inte bortförklaringen men vi gick iallafall inte dit... när vi tyyp precis hade gått av bussen typ skriker Göris "...

Av Filippa - 13 juni 2011 08:36

Inget för mig (för er som är tröga så LÄS RUBRIKEN) bloggar mer sen puss...

Av Filippa - 12 juni 2011 09:26

Asså jag har tråkigt. Darför har jag inte bloggat jö! Men iallafall så dömde jag två matcher igår ochtjänade 280 :- B-) bra man ee??!! Men asså nu har man ju liite money, vsad ska jag köpa (- jag hade pengar innan oxå) ??!! Okeey, kort inlägg. Blogga...

Presentation


FilippaPettersson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards