Filippa Pettersson

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Filippa - 15 juni 2011 12:51

Haha, ojsan!! Glömde att komma till poängen med förra rubriken :P hehe, bra man e?! iaf så vill jag hellre än något annat att ni fortsätter att läsa och kommentera som in i h*lvete :) haha, har lite problem jöst nu att hålla svordommarna nere så ni får stå ut, ska försöka att inte svära så mycket mer (på bloggen iaf :P) haha, ni sitter jag med ena handen still för att inte naglacket ska åka av eller kletas ut över hela datan. Snart ska jag göra andra. Om jag hinner . :O nu ska jag snart städa mitt rum för att om en och en halv timme kommer morfar och kör ut mig till LINA (Min söta ponny) haha, vi ska ta över henne i JULI så jag längtar som in i.... nu måste jag snart gå för att jag vet att ni´inte vill läsa i flera dar. Om ni inte fattar det dåliga skämtet så görre inget :P ;) Ojuste, äm asså jag kan knappt blogga längre från mobilen (fråga inte för jag har ingen anning men något är lite stört i min lilla xperia) ;) Viiii sees :) PUUUUUSSS <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


FilippaPettersson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards